ترفند 5 ثانیه ای برای جملات انگیزشی قوی

Wiki Article

اگر حاضر به تلاش کردن نیستید، آرزوهای بزرگ هم در سر نداشته باشید و انتظار قبولی در کنکور را از سر خود بیرون کنید.

آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

پیشنهاد میکنم از همون روزی شش ساعت شروع کن و جو گیر نشو…بعد هر دوهفته نیم ساعت یا یک ساعت بیار روش.

طرز تهیه ترشی انبه خلالی زعفرانی ملس با قیسی فوق العاده خوشمزه

دو مورد از مهمترین ویژگی های افراد موفق همین عادت های خوب و سخت کوشی هستند. تصور کنید شما چند عادت مثبت در زندگی خود داشته باشید و آنها را با جدیت فراوان دنبال کنید. به نظرتان آن موقع شانس موفقیت تان چقدر خواهد بود؟ قطعاً ده ها برابر یک فرد معمولی!

به خاطر داشته باشید که زمان هایی وجود داشته است که بسیار ضعیف تر از آنچه امروز هستید بوده اید. زمانی که سواد خواندن و نوشتن نداشتید و اگر لقمه ای نان به شما نمیدانند خودتان توانایی بدست آوردنش را نداشتید.

پاسخ دوس دارم وکالت تهران قبول بشم درسم خوبه در واقع عالیه اما نمیدونم باید روزانه چقدر درس بخونمتا وکالت تهران رو بیارم منطقه دو هستم ممنون میشم بهم بگید

چهره بسیار زیبای کبری در خواب و بیدار را ببینید و شوکه شوید !!

امروز باید بهترین خودتون باشید. باید از ترس هاتون ،تردید هاتون و خستگی تون جلو بیفتید. مهم نیست که چقدر زندگی براتون تاریکه، باید ماموریت رو کامل کنید.

برخی از افراد دیواری روبرویشان می‌بینند و تصور می‌کنند این نقطه پایان برای آن‌هاست.

باورها نقش بسیار پررنگی در زندگی ما دارند و می توانند مسیر زندگی مان را به کلی عوض کنند.

در این مقاله تماماً درباره انگیزه صحبت کردیم و جوانب مهمی از آن را مورد بررسی قرار دادیم. اما شما باید این نکته را بدانید که انگیزه، بحثی نیست که به این راحتی ها بتوان از آن رد شد و با چند نکته مختصر، آن را به طور کامل مدیریت کرد. در واقع شما تنها زمانی می توانید آن را در وجود خود مدیریت کرده و به بالاترین حد ممکن برسانید که به طور کامل آموزش آن را دیده باشید و بدانید که نسبت به خودتان باید چگونه آن را افزایش دهید.

پس اگر می‌خواهید به اهداف بزرگ خود برسید، خیلی آن را برای خود بزرگ نکنید و از آن غول بزرگی نسازید. با همین دو ویژگی مثبت می‌توان به اهداف خود رسید و زندگی رویایی را برای خود رقم زد.

سعی کنیم همیشه برای خودمون هدف داشته باشیم و همیشه هم با هدف ها یا همون قدم های کوچیک شروع کنیم. )
به عنوان مثال، بگویید که یک رسیتال اینجا کلیک کنید مهم پیانو در پیش رو دارید. عصبی بودن برای رسیتال یک واکنش متداول است که بدن شما را برای اجرا آماده می کند.

شما تنها زمانی حق این را دارید که منتظر رخ دادن اتفاقات خوب باشید که برای آن تلاشی کرده باشید؛ اما وقتی می توانید منتظر اتفاقات فوق العاده و بی نظیر باشید که خودتان به دنبال آن ها بروید و آن ها را رقم بزنید.

کلاس های ایشون در تهران برگزار میشه و به صورت غیر حضوری میتونید در سایر شهرها آنلاین با ایشون ارتباط بگیرید.

فقط رویاهایتان را دنبال نکنید بلکه آنها را با پشتکار و پیگیری شکار کنید

خیلی از افرادی که به موفقیت رسیدند، انسان هایی بودند که هیچ کس تصور این را نمی‌کرد که آنها روزی به موفقیت برسند.

❤️از اینکه به ما لطف دارید و با حضور زیباتون ما رو همراهی می کنید،سپاسگزارم

ممکن است افراد دیگر با تحریک بسیار پایین تر، نتیجه بهتری بگیرند، بنابراین ممکن است احساس کنند مجبور هستند به دنبال فعالیت های آرامش بخش و لذت بخش باشند.

در جهان امروز فقط دانشمند بودن و نخبه بودن مهم نیست. منبع باید علمی که کسب می کنیم ما را به خداوند نزدیک کنه. پیروز باشید

( نکته : سوال پرسیدن بجا خیلی خوبه و همه ما هم اینو میدونیم چون وقتی یه سوال خوب بپرسی جواب خوبم می گیری که باعث میشه یه چیزی به دانسته هات اضاف بشه اما سوال پرسیدن از خودت اونم توی زمانی که جانبلاغی جملات انگیزشی ذهنت آرومه خیلی میتونه به آدم کمک کنه حتما این کار رو انجام بدین نه این که فقط بپرسید امروز چکاری کردم ، سوال های دیگه هم بپرسید و بهش فکر کنید بهتون قول میدم به جوابای خوبی میرسید. )

اما لطف طبیعت شامل حالتان بود و هیچگاه شما را به دست گرسنگی ، ترس و غم رها نکرد. بعد از این هم رها نخواهد کرد.

اتفاقات خوب برای کسانی می‌افتد که منتظر اتفاق هستند، اتفاقات بهتر برای کسانی می‌افتد که به دنبال آن می‌روند.

برخی از افراد هستند که بیشتر از این که به خوبی ها و اتفاقات مثبت فکر کنند، جنبه منفی قضیه را نگاه می‌کنند و خود را ناامید می‌کنند. در صورتی که این کاملاً اشتباه است.

انسان ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: اول آنهایی که به استراحت و تفریح می پردازند و در آینده زندگی بسیار سختی خواهند داشت، و دوم افرادی که در ابتدا کارهایی انجام می‌دهند که دیگران حاضر نیستند انجام دهند تا بعدا کارهایی بکنند که دیگران قادر به انجام آنها نیستند.

اتفاقات خوب برای کسانی می‌افتد که منتظر اتفاق هستند، اتفاقات بهتر برای کسانی می‌افتد که به جانبلاغی جملات انگیزشی دنبال آن می‌روند جملات امیدوارکننده برای کنکوری ها

Report this wiki page